Hodnoceni

Erpadlo ostřikovače čelního skla nefunguje, ale stěrače se chvějí

Ahoj lidi. Pomozte mi to vyřešit. Podstata problému je následující: čerpadlo ostřikovače čelního skla nefunguje, ale stěrače mávají. Hned řeknu, čerpadlo určitě funguje (hodil jsem ho na baterii). Relé 377 (192) také funguje. Připojil jsem žárovku ke konektoru čerpadla – nesvítí. Ale LED dioda se rozsvítí, když ji necháte. Už se mi taví mozek, mám podezření i na spínač na volantu (vážka). Možná se s tím někdo setkal?

UVM

Naše věc je spravedlivá, vítězství bude naše!

Zprávy 23 595 Reakce 3 388 Město Rusko, Stalingrad Auto VW Passat B3 CL 1991 1,8; NISSAN X-Trial 4×4 zelený tahač

Dráty jsou shnilé, to je na 99,99999 %
A nejpravděpodobněji v motorovém prostoru, takže to musíte vyřešit, ohmatat a utáhnout.

“Náš ruský liberál je především lokaj a snaží se pouze někomu vyčistit boty.” /F.M.Dostojevskij/

Jurík-11

žiji zde

Zprávy 1 494 Reakce 372 Město Bělorusko Auto A100 2.3 91, A8 2.5 98

Relé 377 (192) také funguje. Připojil jsem žárovku ke konektoru čerpadla – nesvítí. Ale LED dioda se rozsvítí, když ji nechám. Už se mi taví mozek, taky mám podezření na spínač na volantu (vážka). Možná se s tím někdo setkal?

No, možná ta vážka něco vede skrz tuk s kovovým prachem. A když pohnete páčkou vážky, změní se jas LED diody?

Chesergey35

Právě jsem přišel

Zprávy 6 Reakce 0 Město Minsk Auto VW Bora 1.9 TDI 2001

No, možná ta vážka něco vede skrz tuk s kovovým prachem. A když pohnete páčkou vážky, změní se jas LED diody?

Ahoj lidi. Pomozte mi to vyřešit. Podstata problému je následující: čerpadlo ostřikovače čelního skla nefunguje, ale stěrače mávají. Hned řeknu, čerpadlo určitě funguje (hodil jsem ho na baterii). Relé 377 (192) také funguje. Připojil jsem žárovku ke konektoru čerpadla – nesvítí. Ale LED dioda se rozsvítí, když ji necháte. Už se mi taví mozek, mám podezření i na spínač na volantu (vážka). Možná se s tím někdo setkal?

No, možná ta vážka něco vede skrz tuk s kovovým prachem. A když pohnete páčkou vážky, změní se jas LED diody?

Opraveno! Problém byl ve sloupku řízení (vážka), jeden kontakt se spálil. Díky.

Jurík-11

žiji zde

Zprávy 1 494 Reakce 372 Město Bělorusko Auto A100 2.3 91, A8 2.5 98

Dráty jsou shnilé, to je na 99,99999 %
A nejpravděpodobněji v motorovém prostoru, takže to musíte vyřešit, ohmatat a utáhnout.

No, 0.000001% fungovalo

Opraveno! Problém byl ve sloupku řízení (vážka), jeden kontakt se spálil. Díky.
Vážky u 25-30 let starých aut jsou velmi vrtošivé věci, vím to z vlastní zkušenosti.
Gratuluji k vyřešení problému!

Chesergey35

Právě jsem přišel

Zprávy 6 Reakce 0 Město Minsk Auto VW Bora 1.9 TDI 2001

Utratil jsem 3 rubly, koupil jsem si kousek na odšroubování volantu! Bojím se si představit, kolik by mě stálo vylézt do kabeláže.

Jurík-11

žiji zde

Zprávy 1 494 Reakce 372 Město Bělorusko Auto A100 2.3 91, A8 2.5 98
Bojím se si představit, kolik by mě stálo vylézt do té elektroinstalace.
A toto lezení by bylo marné

Chesergey35

Právě jsem přišel

Zprávy 6 Reakce 0 Město Minsk Auto VW Bora 1.9 TDI 2001

UVM

Naše věc je spravedlivá, vítězství bude naše!

Zprávy 23 595 Reakce 3 388 Město Rusko, Stalingrad Auto VW Passat B3 CL 1991 1,8; NISSAN X-Trial 4×4 zelený tahač

No, 0.000001% fungovalo

Jako vždy se mýlíte, spálený kontakt je na 101% spojitý s vadou zapojení.
A „s největší pravděpodobností“ nebylo v procentu zahrnuto.

Poslední úprava: 30.11.2019/XNUMX/XNUMX

“Náš ruský liberál je především lokaj a snaží se pouze někomu vyčistit boty.” /F.M.Dostojevskij/

Chesergey35

Právě jsem přišel

Zprávy 6 Reakce 0 Město Minsk Auto VW Bora 1.9 TDI 2001

Jako vždy se mýlíte, spálený kontakt je na 101% spojitý s vadou zapojení.
A „s největší pravděpodobností“ nebylo v procentu zahrnuto.

Není to kabeláž! Promazal jsem zamrzlé čerpadlo (v nádrži byla voda) a proto se spálilo!

Saul

Oracle

Zprávy 12 750 Reakce 3 612 Město Litva Auto Audi A4 1999 2,5TDI Quatro AFB, VW Sharan 1997 2,8 AAA VR6 syncro

Není to kabeláž! Promazal jsem zamrzlé čerpadlo (v nádrži byla voda) a proto se spálilo!

Proud je příliš nízký na to, aby se spálily kontakty, zejména kabeláž. Kontakty jsou pravděpodobně opotřebované.
Motorky ostřikovačů čelního skla často rezaví kvůli pronikání kapaliny do ostřikovače skrz těsnění a zaseknou se, ale nic se nespálí. Samozřejmě, pokud necháte kliku stěračů zapnutou 10 minut se zaseknutým nebo zamrzlým motorkem, něco se může spálit, ale na takový experiment pravděpodobně nebudete mít trpělivost.

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />selhal ostřikovač čelního skla

Dobrou noc všem. Potřebujete pomoc. Najel jsem sto kilometrů bez ostřikovače a za jízdy to selhalo. Když stisknu páčku ostřikovače, režim stírání stěračů (2-3x) také nefunguje. V čem může být problém? Pátrání odhalilo jen pár témat, mluvilo se pouze o výměně vypínače. Je to 100% nebo ne?

23.12.2010, 06:37 #2

Všem Pepperům – Pepper Club! Registrace 13.01.2007 Zprávy 11,812 XNUMX

poděkování:
Obdržel: 238
Odesláno: 60

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Nejprve zkontrolujte pojistku č. 24

23.12.2010, 12:59 #3

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 18.09.2009 Adresa Rusko, Voskresensk Věk 41 Zprávy 31

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

zkontrolováno, pojistky jsou v pořádku

23.12.2010, 13:34 #4

Golf Registrace 20.12.2007 Adresa Rusko, Moskva, VAO Věk 48 Zprávy 649

poděkování:
Obdržel: 14
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

možná samotný spínač, pak se podívej na relé

1,9 TDI, sedan, AFN, 1997, Clima, manuální převodovka- byla
b6, černá stodola CBAB-ano
23.12.2010, 13:37 #5

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 18.09.2009 Adresa Rusko, Voskresensk Věk 41 Zprávy 31

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Vím, že relé jsou umístěna pod obložením sloupku řízení a kromě stěračů je tam i relé na ostřikovače?

23.12.2010, 15:25 #6

Phaeton Registrace 16.11.2005. 70. 3,242 Adresa Rusko Věk XNUMX Zprávy XNUMX XNUMX

poděkování:
Obdržel: 270
Odesláno: 1

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Zpráva od Alexeirus

Vím, že relé jsou umístěna pod obložením sloupku řízení a kromě stěračů je tam i relé na ostřikovače?

Motor ostřikovače funguje přímo přes spínač.
Nejsou k tomu žádná přídavná relé.

Zapomněl jsem dodat. Tohle je pro sedan.
Složitější varianta je, že zadní stěrač je také součástí řídicího obvodu motoru.

Hamletova otázka má řešení: 2B NEBO NE 2B = FF
23.12.2010, 16:36 #7

Golf Registrace 20.12.2007 Adresa Rusko, Moskva, VAO Věk 48 Zprávy 649

poděkování:
Obdržel: 14
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Zpráva od Kalex

Motor ostřikovače funguje přímo přes spínač.
Nejsou k tomu žádná přídavná relé.
a jeho štětce také nefungují

1,9 TDI, sedan, AFN, 1997, Clima, manuální převodovka- byla
b6, černá stodola CBAB-ano
23.12.2010, 18:05 #8

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 08.03.2010 Věk 45 Zprávy 73

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Pokud fungují jiné režimy a chcete-li získat 100% záruku, vyhledejte schéma a v souladu s ním s odstraněným spínačem zavřete kontakty, které jsou za tento režim odpovědné, poté, co jste předtím zkontrolovali, zda na tento spínač přichází plus

— Přidáno o něco později —

Zpráva od Timoon

a jeho štětce také nefungují
ale pouze v režimu „na sebe“.

24.12.2010, 09:07 #9

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 18.09.2009 Adresa Rusko, Voskresensk Věk 41 Zprávy 31

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Díky za radu, půjdu se podívat na tu motorku. Včera jsem byl v Exist a řekli, že existují pouze dva typy, ne originál, stojí 1200 rublů. a ten nativní je 3500r. a to vše bude doručeno až po 20. lednu, protože prázdniny a tak dále.

24.12.2010, 09:18 #10

Golf Registrace 20.12.2007 Adresa Rusko, Moskva, VAO Věk 48 Zprávy 649

poděkování:
Obdržel: 14
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

zkuste se podívat na sběrné místo

1,9 TDI, sedan, AFN, 1997, Clima, manuální převodovka- byla
b6, černá stodola CBAB-ano
24.12.2010, 09:34 #11

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 18.09.2009 Adresa Rusko, Voskresensk Věk 41 Zprávy 31

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Volal jsem kolem, cena je od 1000 do 1500, budu doufat, že je to určitě switch, protože nedochází k návratu dílu.

17.03.2012, 10:20 #12

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace Lupo 22.12.2011 Adresa Abakan Messages 241

poděkování:
Obdržel: 1
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Nebudu zakládat nová vlákna, zeptám se zde.

Obecně je situace taková: nefunguje ostřikovač čelního skla.
konkrétně: při zmáčknutí páky “směrem k sobě” fungují pouze “stěrače”, trysky nesypou! Vlezl jsem pod kapotu, úplně jsem vytáhl motor, připojil napětí přímo z baterie – bzučelo to! Připojím konektor, ale nevracím motor zpět na místo – nebzučí!

Zkontroloval jsem pojistky – jsou nepoškozené!

Prosím, řekněte mi, kde je zakopaný pes?

VW Passat ACK V6 2.8 SYNCRO manuální převodovka černá
17.03.2012, 10:24 #13

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 17.03.2012 Adresa Finsko Věk 42 Zprávy 16

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Zkontrolujte přímo motor ostřikovače

17.03.2012, 10:50 #14

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace Lupo 22.12.2011 Adresa Abakan Messages 241

poděkování:
Obdržel: 1
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Zpráva od Kolomiets

Zkontrolujte přímo motor ostřikovače

Zpráva od David19rus

Nebudu zakládat nová vlákna, zeptám se zde.

Obecně je situace taková: nefunguje ostřikovač čelního skla.
konkrétně: při zmáčknutí páky “směrem k sobě” fungují pouze “stěrače”, trysky nesypou! Vlezl jsem pod kapotu a vytáhl celý motor, Přivedl jsem napětí přímo z baterie – bzučí! Připojím konektor, ale nevracím motor zpět na místo – nebzučí!

Zkontroloval jsem pojistky – jsou nepoškozené!

Prosím, řekněte mi, kde je zakopaný pes?

VW Passat ACK V6 2.8 SYNCRO manuální převodovka černá
18.03.2012, 14:02 #15

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Registrace ukazatele 21.10.2010 Věk 41 Zprávy 6

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Podobná situace nastala letos v zimě. přišlo chladné počasí, nestihl jsem vypustit všechnu vodu, pračka zamrzla a přestala fungovat, zahřál jsem ji. motor přestal hučet, po zmáčknutí páčky 2-3x nefungovaly stěrače. když páčku podržíte delší dobu, může se párkrát rozstříknout (ne vždy) a někdy, když auto jede, může začít lít samo. stěrače stále nefungují (2-3x stejně).
1. pojistka je nepoškozená
2. Pokud stříká, motor je také neporušený.
3. ve sloupku řízení. zdá se, že tam není co rozbít, jednoduché kontakty.
řekni mi, kde mám kopat dál

18.03.2012, 14:24 #16

  • Zobrazení profilu
  • Příspěvky na fóru
  • Soukromá zpráva
  • Záznamy v deníku
  • Zobrazit články

Touareg Registrace 02.09.2006 Adresa Rusko, Petrohrad Věk 49 Zprávy 2,220 XNUMX

poděkování:
Obdržel: 105
Odesláno: 45

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Zpráva od Andrey19

ve sloupku řízení. zdá se, že tam není co rozbít, jednoduché kontakty.

S největší pravděpodobností je to to, co je potřeba

Zpráva od Andrey19

kopat dál
Bílý traktor “BĚLORUSKO” Když to udělal jeden člověk, jiný to může vždycky rozbít!
17.06.2013, 23:01 #17

Registrace ukazatele 03.08.2008 Věk 38 Zprávy 4

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

Dobré odpoledne všem!
Možná někdo poradí, otázka je následující: Auto VW Passat GP 2002, sedan, stálo pár dní na slunci a přestaly fungovat stěrače, respektive se začaly velmi pomalu vlnit, no, myslel jsem, že až přijdu domů, nastříkám WD-XNUMX a všechno zmizí, ale druhý den začalo pršet, šel jsem zkontrolovat stěrače, vše funguje. O pár dní později se vše opakovalo téměř úplně;
Každopádně jsem se rozhodl vlézt dovnitř.
Vyndal jsem celou konstrukci, lichoběžník s motorem, ukázalo se, že časem zaschla mastnota, celkově jsem vše rozebral a namazal, začaly se houpat jako nové, ALE při houpání stěračů se objevil hukot. co by to mohlo být?

11.07.2013, 22:07 #18

Registrace ukazatele 30.06.2013 Věk 38 Zprávy 20

poděkování:
Obdržel: 0
Odesláno: 0

<img src=”https://passatworld.ru/showthread.php/images/icons/icon1.png” />

ahoj všichni! a mám následující situaci: většinou ráno stříká 3-4 vteřiny, ale stěrače se nehýbou (pokud zatáhnete za páčku směrem k sobě), ale pak to přestane a jakoby přestane bzučet motor Poraďte!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button